Elbette bankadan alınmalı sanal pos ama banka öyle kolay kolay sanal pos vermez hocam. Siz Ziraat bankasından almaya karar vermişsiniz de Ziraat bankasının bundan haberi var mı? Yorum yapan arkadaşların konuyla alakalarının olmadığı belli oluyor, paytr gibi şirketlerin mantar gibi türemesinin sebebi zaten bankanın pos vermemesi. Banka bu riske girmek istemediği için aracı kurumlara göz yumuyor, paytr üzerinden kullandığınız sanal pos'da nihayetinde bankaya ait ama sorumlusu aracı kurumlar. Özellikle kopya kartı paraya çevirme konusunda en kolay yöntemdir sanal pos, bankalar onun için bu topa girmiyor. Yeni açılan bir işletmeye çok zor verirler, eski olması çok önemli. Yeni açılan şirket eğer varlıklı açılıyorsa, o zaman alıyor.