Arkadaşlar yıllardır yeraltında maden mühendisliği yaptım.Aşağı yukarı 5 yıldır iş güvenliği uzmanlığı yapıyorum.Bu salgına kadar siyah maske hiç görmedim ve kullanmadım.O maskeleride kimseye önermiyorum.Naçizane tavsiyemdir.
Siyah maskenin faydasız olduğu aşikar da en azından şık duruyor

, burada tanesini 15₺ ye sattıkları zamanı gördüğüm için şaşırdım