yine klasik zam mı sorgulamak yerine küçük esnafa yüklenilmiş. bakkal market ne kazanıyor ki sigaradan 18 liralik sigaranın 13 lirası vergi olmuş hala fırsatçılık stokçuluk diyen var komik