Bunuda söyleyeceğini az çok tahmin ediyordum

Baştada dediğim gibi

Küçük esnaf bunu diyemez OLMAZ. Müşteri kaybeder. Olurda bir gün esnaf olursan anlarsın.
Yahu bahane kolsa kol herkeste var hemde 2 tane
2 demişken her sigaradan 2 tane tutardın rafta gelen 2 paket görür 2 paket alırdı karışık kuruyemiş gibi farklı marka almaz sigara içen adam sanırım
Çözümde çözüm yok değil çok.
Burda mesele eskidende vardı sizin gibilerde yaptıkları kendilerine kalırdı matah bişey gibi ulu orta söylemezlerdi. Siz iyi bişey yapmış gibi söylüyor bide kendinizi savunuyorsunuz gerçektne hayret ediyorum az yüzünüz kızarsaydı bari.