baris1099 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunuda söyleyeceğini az çok tahmin ediyordum Baştada dediğim gibi
Küçük esnaf bunu diyemez OLMAZ. Müşteri kaybeder. Olurda bir gün esnaf olursan anlarsın.
Yahu bahane kolsa kol herkeste var hemde 2 tane

2 demişken her sigaradan 2 tane tutardın rafta gelen 2 paket görür 2 paket alırdı karışık kuruyemiş gibi farklı marka almaz sigara içen adam sanırım

Çözümde çözüm yok değil çok.

Burda mesele eskidende vardı sizin gibilerde yaptıkları kendilerine kalırdı matah bişey gibi ulu orta söylemezlerdi. Siz iyi bişey yapmış gibi söylüyor bide kendinizi savunuyorsunuz gerçektne hayret ediyorum az yüzünüz kızarsaydı bari.