baris1099 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimde 3karton stok var diyelim senin gibi çok akıllı biri geldi 3 kartonuda aldı gitti ee geriye kalan vatandaşlar kaldı seninki fırsatçılık değil mi ?
Sen normalde günde 1 paket alırken 2-3 karton alıyorsun fırsatçılık olmuyorda ben satmayınca mı oluyor ?
Raftan kaldırınca kimse alamıyor ama o zaman seninki fırsatçılıktan başka bir şey değil
Bir kişiye 2 veya 3 paketten fazla vermeyebilirdin