Orralet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öte gitmeyin hocam yeni başladık

E o zaman raftan toplayana kadar max 3 paket satıyoruz deseydiniz adalet arıyorsak
Bunuda söyleyeceğini az çok tahmin ediyordum Baştada dediğim gibi
Küçük esnaf bunu diyemez OLMAZ. Müşteri kaybeder. Olurda bir gün esnaf olursan anlarsın.