Elimde 3karton stok var diyelim senin gibi çok akıllı biri geldi 3 kartonuda aldı gitti ee geriye kalan vatandaşlar kaldı seninki fırsatçılık değil mi ?
Sen normalde günde 1 paket alırken 2-3 karton alıyorsun fırsatçılık olmuyorda ben satmayınca mı oluyor ?
Ben 04.54 itibariyle girdiğim markette 12 tlye satılan sigarayı 12 tlye alıyorum. 2 saat sonra zam olması beni ilgilendirmez ister 100 paket alırım ister 1. Ben tüketiciyim. Yani o an fiyatı 12 tl ve o fiyata alıyorum. Siz satıcı olarak o an 12 tl olan malı ve o fiyat üzerinden alış yaptığınız malı saklayarak 2 tl fazla kazanırım düşüncesiyle bana satmıyorsunuz.Ben alırken kar etmem bu arada zamlıda alsam zamsız da fiyatı neyse ne zaman ne kadar almak istersem o kadar alırım çünkü ben tüketiciyim. Ticaret yapan sizsiniz yani kar amaçlı ürün saklayan kişi sizsiniz. normalde edeceğiniz kar 1 tl ise 3tl olsun diye yapıyorsunuz. Çünkü siz yarın zam gelince de 1 tl kar ediceksiniz. Sizin karınız mı düştü ? 12 tl iken 1 tl kazanırken 14 tl iken 0.50 kuruşa mı düştü ? Bu arada sigarada fiyat seçim şansınız yok yani elinizde olan malı satmamak banane kardeşim mal benim bakkal/market benim istediğimi yaparım gibi bir hakkınız yok bilginize. Bir akıllı biz değiliz biz tüketiciyiz ama bir akıllı sizsiniz emin olun
Rakamlar semboliktir, kalp kırma amaçlı yazılmamıştır
Siz üstüne basa basa yazınca biz müşterilere cevap hakkı doğdu sadece

hayırlı geceler.