Şimdi hepiniz atıp tutacaksınız ama azıcık dürüst ve gerçekçi olun. Siz satıcı olsanız bugün 12tl' ye sattığınız üründen 3 karton stoğunuz var diyelim, müşteri normal günde 1 paket alırken 3 kartonun hepsini alıp gitse 60tl kar yapacak diğer müşterilere yine yok çekeceksin şimdi siz olsanız satar mısınız ? Empati kurun neden ilk gelen kazansın ? Vatandaş normal günde aldığı gibi alsa sorun yok.
Öte gitmeyin hocam yeni başladık
E o zaman raftan toplayana kadar max 3 paket satıyoruz deseydiniz adalet arıyorsak

Şimdi hepiniz atıp tutacaksınız ama azıcık dürüst ve gerçekçi olun. Siz satıcı olsanız bugün 12tl' ye sattığınız üründen 3 karton stoğunuz var diyelim, müşteri normal günde 1 paket alırken 3 kartonun hepsini alıp gitse 60tl kar yapacak diğer müşterilere yine yok çekeceksin şimdi siz olsanız satar mısınız ? Empati kurun neden ilk gelen kazansın ? Vatandaş normal günde aldığı gibi alsa sorun yok.
Yav gece gece güldürüyorsun

Benimde alış fiyatıma 2tl zam geliyor müşterininde. Çok basit bak dediklerine göre bunu düşünebilecek kapasitedesin. Yani ya ben kazanıcam ya ilk gelen müşteri.
Yeni aldığın ürünlerde fiyatına zam geliyor hocam, elindeki stok ürünleri sigaracı gelip sayıpta hepsi için extra 2 tl para yazmıyo sana