Şimdi hepiniz atıp tutacaksınız ama azıcık dürüst ve gerçekçi olun. Siz satıcı olsanız bugün 12tl' ye sattığınız üründen 3 karton stoğunuz var diyelim, müşteri normal günde 1 paket alırken 3 kartonun hepsini alıp gitse 60tl kar yapacak diğer müşterilere yine yok çekeceksin şimdi siz olsanız satar mısınız ? Empati kurun neden ilk gelen kazansın ? Vatandaş normal günde aldığı gibi alsa sorun yok.
Benim toplu alışım aynı ürünü ertesi gün daha pahalıya almaktansa zararımı engelliyor.
Seninki ürünü saklayışın kar oranını arttırıyor.
15 yaşını geçeli 10 seneyi epey geçti liseli bi arkadaş bulsanız bu hesapları onlara anlatsanız.
Yav gece gece güldürüyorsun

Benimde alış fiyatıma 2tl zam geliyor müşterininde alış fiyatına 2tl zam geliyor düz mantık.
Çok basit bak dediklerine göre bunu düşünebilecek kapasitedesin. Yani ya ben kazanıcam ya ilk gelen müşteri.