Elimde 3karton stok var diyelim senin gibi çok akıllı biri geldi 3 kartonuda aldı gitti ee geriye kalan vatandaşlar kaldı seninki fırsatçılık değil mi ?
Sen normalde günde 1 paket alırken 2-3 karton alıyorsun fırsatçılık olmuyorda ben satmayınca mı oluyor ?
Benim toplu alışım aynı ürünü ertesi gün daha pahalıya almaktansa zararımı engelliyor.
Seninki ürünü saklayışın kar oranını arttırıyor.
15 yaşını geçeli 10 seneyi epey geçti liseli bi arkadaş bulsanız bu hesapları onlara anlatsanız.