Kesinlikle katılıyorum. Lise hayatımda tahtadan çok masayı görüyordu yüzüm

Virüs olayları bittikten sonra burada harika bir dil kursu var ingilizceyi tam bir şekilde öğrenip norveç yada hollanda ya gitmeyi düşünüyorum.
Eğer norveç olursa üniversiteye hazırlanıp gidebilirim orada ünüversite tamamen ücretsiz