Okumak zorunda değilsin. Tamirci olabilirsin. Esnaf olabilirsin. Satıcı olabilirsin. Yapacağın mesleği en iyi yapta okul okumak zorunda değilsin. Ama ben doktor olacam ama üniversite okumayacağım dersen yazmak için harcadığım 2 dakikaya acırım. Ne yapmak istediğine karar ver. Geleceğini düşün. Sonra o kararı uygulamaya koyul. Hangi adımlardan geçmek istiyorsan uygula. Ne olursa olsun kitap oku dil bil ve araştırmaktan vazgeçme. Öğrenmekten vazgeçme. Coğrafya kaderdir yok sistem kötüdür diyip boş konuşanlara kulak asarsan ve hiçbir şey yapmazsan ,işsizlik primi, gss, kira fatura derdi zekat fitre sadaka sosyal yardımlarla ayakta durmaya çalışırsın. Araştır ve kendini geliştir. Üniversite eğitim yuvası değildir. Ama sana hayatındaki en büyük tecrübeleri yaşatacaktır.