Öyle ya da böyle bi şekilde bitereceksin bizde çok sıkıntı çektik lisede. Belki hayatının sonu gibi hiç bitmeyecekmiş gibi gelebilir ama bitiyor ve bitince her şey normalleşiyor biraz sık dişini sonu güzel olacak

Ayrıca üni kazanmaya çalış okumayı sevmeyen biriysen bölüm odaklı değil şehir odaklı düşün. Gidip karsta mühendislik okumaktansa git izmirde işletme oku. Zaten ikisi de işsiz şu zamanda

Sonrasında yapmak istediğin işi yaparsın.