Kimse seni okula zorla götürmüyor sevmiyorsan gitme; bu riski göze alacaksan eleştir ve okulu bırak ama bu riski almayacaksan sistemi eleştirmenin bir faydası yok, zararı var. Bizde sevmiyorduk ama mecbur sisteme ayak uydurduk. Şimdi lise anılarimi hep özlerim. Gelecek kaygısı gütmedim LYS YGS çalışırken, hatta çalışmadım da denebilir fazla. Test kitaplarımın çoğu boştur. Üniversite arkadaş ortamı üniversite den daha önemli . Hal saridir. Biraz fazla çalışsaydım daha iyi olabilirdi ama keşke demiyorum. İllaki bir bölüme atarsın dediler bize kimse de açıkta kalmadı zaten. Üniversite ye gittim gördüm ki yine her şeyi sen öğreniyorsun. Kendi kendini yetistiriyorsun.(Bilg.Müh) Yani demem o ki gelip geçici şeyler için üzülme dert etme. Şimdiyi yaşamaya bak. Geçen zamanın telafisi yok. Hayat test çözmekten ibaret değil. Kendine ilgilenecek alanlar bul. Biraz da ders çalış, Allah çalışana verir.