hocam öneri olarak bundan sonra ki işlemlerinizde video isteyin Bunu asla delemez site adı ve işlem belirttirin
mesela ben Onur Aysu r10Net sitesinden Yapacağım 100 btc alım işlemini ben yapıyor ve onaylıyorum diye
Hocam zaten selfieye geçirdik , bundan sonra biraz zor geçer.1000 TL üstü ödemelerde kimlikle selfie istiyoruz artık ancak genede seyyit olunca onuda mağdurlara yaptırır diye komple kapatmayı düşünmüyor değiliz. Hem ticari itibarimiz sarsırılıyor hemde mağdur oluyoruz , bu 7 kişi şikayetçi olduğu için biz savcılığa gidip ifade vericez bankayla yaşadığımız problemde diğer bir kısmı.
Biz sanal postu ailemin Anonim Şirket'in üzerinden kullanıyoruz. Bu olaya kadar ertesi gün ödemeliydi , ancak bu ters ibraz olayı yüzünden ödeme gününü haftaya çektiler. Nakit akışı bozuldu.