Eğitim sisteminde sıkıntı var diye tüm suçu onun üstüne atma , herkes seninle aynı koşulda test çözüyor , okula gidiyor vs. Hocaların anlamlandırmıyorsa araştırıp sen anlamlandırabilirsin.Henüz daha lise çağında olduğun için çoğu kişi senin gibi düşünüyor çalışmak üretmek isteyen 40 takla atar yine yapar , istemeyen ilk problemde bırakır.Kısaca demek istediğim okuldan birşeyler öğrenmek istiyorsan gözünü dört açıp ne alırsam kâr gözüyle bakıcaksın. Mesela şuanki durumumuz Finlandiyayla aynı değil ki aynı şekilde süreyi azaltalım.Aşağı Emin Çapa'nın güzel bir konuşmasını bırakıyorum belki ufuk açabilir

https://youtu.be/__yTofXY-Kg