RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam aslında bi çağrı merkezlerine sorsanız
Kendileri çok yoğunluk var almayın demez ki
Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence alınmaz. Donanımhaber’de halen yığınca şikayet var. İtopya + incehesap.
genciletisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teknobiyotik tavsiye ederim. İtopya çok geç gönderiyor
Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son zamanlarda çokça şikayet geliyor bize,şuanlık sipariş vermeyin demelerini mi bekliyorsun. İlginç
pwinez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tatiller araya girmezse maksimum 8 günde kargoya veriyorlar
İtopya geçte olsa gönderiyor diye duydum ama satın alırız gelmezse vay halimize