hocam aslında bi çağrı merkezlerine sorsanız
Kendileri çok yoğunluk var almayın demez ki
Bence alınmaz. Donanımhaberde halen yığınca şikayet var. İtopya + incehesap.
Teknobiyotik tavsiye ederim. İtopya çok geç gönderiyor
Son zamanlarda çokça şikayet geliyor bize,şuanlık sipariş vermeyin demelerini mi bekliyorsun. İlginç
tatiller araya girmezse maksimum 8 günde kargoya veriyorlar
İtopya geçte olsa gönderiyor diye duydum ama satın alırız gelmezse vay halimize