LondonBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sade olmuş hocam, güzel.

Yalnız fovard yazan kısım biraz daha bold olabilirdi, beyazın içinde kayboluyor gibi.
Orijinal logo tasarımını bozmak istemedim, o yüzden o şekilde ince. Yakında daha efektif bir şey yapacağım zaten. Teşekkür ederim