umut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlamadım hocam kimi kandırdım ben doğru neyse onu söyledim.
Turktelekom kime vdsl veriyor ki?
Benim çevremde telekomda olan herkes maks 8 16 kullanabiliyor.Ben de turknette vdsl ile 20 22 mbps alıyorum ve ben bunu Turknete geçene kadar farketmedim.Telekom bana adsl de 16 mbps veriyordu sözde ama aldığım hız 6 8di maks.

Sonuç olarak telekom bize hız vermiyor mu vermiyor?Vermeyi isteyip istememesi beni ilgilendirmez.
Turknet millenicom ya da diğer bazı firmalar altyapının alabileceği maks hızı sunuyorlar.
Üzerinize alınmayın.Genel bir yazı. R10 da ararsaniz en az 1000 tane turknet konusu bulursunuz