comingxweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@wbozcanla; 75 destekliyor falan deniliyor ama 35 veriyorlar hocam ben öyle alıyorum, 35 lik vdsl olandan hızım da 25-35 civarı 2 haftadır bağlattım şuan memnunum diyebilirim
hocam puanda en kral aldığım hız 13 mbps 23-35 beni uçurur. Kota derdide yok sanırım. 150 Gb hemen doluyor.