İhtiyacım olan bir eklenti için hindistan kaynaklı bir siteden para ile üyelik aldım, kendim kurdum ve çalıştırdım. GPL lisanslı yazıyor içerikte fakat bu sitede binlerce başka tema ve eklentiler de var. Benim bunlara ihtiyacım yok, üyeliği güncelleme geldikçe uygulamam güncel kalsın diye uzun dönemlik aldım. Eğer gpl lisanslı ürünlerin burada paylaşılması serbest ve yasal olarak sıkıntıya sokmaz ise ihtiyacı olana ÜCRETSİZ yardımcı olurum. İçerik adı verilmesi yeterli. Böyle bir şey r10 üzerinde serbest mi?