Bu panik halinle seni sağlam yolarlar. Öncelikle sakin ol. 1,5 senedir forumdasın tam da 1,5 sene önce başladı bu işler.
Önce bi sakin ol. Her kafadan çıkan sesi de dinleme.
Şu kanunu bir oku;
https://www.resmigazete.gov.tr/eskil...0190802-13.htm
Şu konuları bir oku;
https://www.r10.net/adsense-odemeler...-cevaplar.html https://www.r10.net/adsense-odemeler...ik-barisi.html https://www.r10.net/adsense-odemeler...si-zaferi.html
Sonra da muhasebeci bul kendine. Okuduğu kanunu anlayacak bir muhasebeci.
Ne olursa olsun sakin kal.