Bu panik halinle seni sağlam yolarlar. Öncelikle sakin ol. 1,5 senedir forumdasın tam da 1,5 sene önce başladı bu işler.

Önce bi sakin ol. Her kafadan çıkan sesi de dinleme.

Şu kanunu bir oku;
https://www.resmigazete.gov.tr/eskil...0190802-13.htm

Şu konuları bir oku;
https://www.r10.net/adsense-odemeler...-cevaplar.html
https://www.r10.net/adsense-odemeler...ik-barisi.html
https://www.r10.net/adsense-odemeler...si-zaferi.html

Sonra da muhasebeci bul kendine. Okuduğu kanunu anlayacak bir muhasebeci.

Ne olursa olsun sakin kal.