pmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2018 yılına ait tüm işlemlerin çıktısını alıp goturmem mı lazım??
Sen bişey götürmeyeceksin , isterse götürürsün ama kendin için çıktısını çıkart evde otur hesapla ne kadar kazandığını bilmiyorsun anlaşılşan . Müfettiş sorarsa söylersin bu kadar kazancım olmuştu diye.