Merhabalar hocam olay şu;
Online dersin son dakikalarında biz sınav kağıtlarımızı gönderiyoruz. Hocada gelen mesajlarda profil fotoğraflarının da göründüğünü söylüyor. Dersi dinleyen öğrencilerden biriside algı oluşturmak için videoyu kırpıp paylaşıyor. Dersin ilerleyen kısımlarında ise hoca "öğrencilerimizi özledik" tarzı konuşmalar yapıyor fakat videonun o kısmını yayımlamadıkları için büyük bir algı oluşturuluyor. Bizzat kendisinden 3 yıldır ders aldığım için söylüyorum olay tam anlamıyla aslını yansıtmıyor.
Peki tek bir sorum var hocam . O derste sadece kızlar mı vardı? Madem biri devamında öğrencilerimizi dr özledik diyecek olsaydı başında oo kızlarında fotoğraflarını da görüyoruz demezri.