sanal pos bankadan mı alınmalı yoksa paytr gibi yerlerden mi artıları ve eksileri nedirr?
Aynen bunu bende merak ediyorum.
paytr%3 komisyon ise fena değil sanki..
ama bankaların misal, ziraat bankasının komisyon oranını göremedim sitesinde. Bilen varmı komisyon miktarlarını?
Diğer arkadaşların verdiği bilgiler içinde teşekkürler