Şuradaki konuda daha bir kaç gün önce onay almıştım aynı ip de başka bir site kurdum ve 2 gün sürmedi onay alması. Bir önceki sitenin yedeğini kurmadım, sıfırdan site kurdum. Yazıların yarıdan fazlası kopyaydı fakat kendimce bir takım denemeler yapıyorum. Bu akşam yine adsense başvurusu yapcam vaktim olursa, bir aksilik olmazda taktik işe yarar onayı alırsam, bu onaylattıgım domain + adsense'yi satmayı düşünüyorum. Herkese bol şans
Bugün 19 Mayıs: 3. onayimida aldim, satis konusu
açtım, 3. onayi almam 4 gun sürdü.