Temel düzeyde bilgim var. Eğitimlerin çoğunu aldım. Fakat prosüdürü nedir, sınavı kendi başımıza nasıl katılabiliriz ödeme v.s işlemler nasıl bunları merak etmekteyim.
Cisco nun kendi sitesinde detaylı bilgi bulunuyor. Bunun için kurslara para harcamayın derim. Cisco nun eğitim sayfasına üye olduktan sonra sınava girmek istediğiniz sınav merkezini ve sınav tarihini seçiyorsunuz. Sonra ki adımda ödeme bölümü geliyor kredi kartı bilgilerinizi girip ödemesini yapıyorsunuz. Sonrasında yapacak başka birşey kalmıyor zaten. Sınav için gittiğinizde kamerayla izlenen bir odada tek başınıza sınava gireceksiniz.