Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana degerekeni dedim ticaret anlayisi kufurde gerektirmez. Bana m.k sozcugunu kullandin . Yasin kac falan. Bu ne bicim ahlak . Gereken karsiliga aldin. actigim konuda ilk tercih admob kodunuzu uygulamaya eklemekti. Eger musait olamazsak mail adresini vercektik. Siz direk maili istediginiz istarlar uzerine. Ben de maili temizleyip verdim sorun yasadiniz. Fakat ilk tercihimiz konudsda belirtilen uzere admob kodlarinizi uygulamaya aktarmakti. Sizden iş yapılmaz. Kimseye de kufur edilmez. Ha edilirse de altta kimse kalmaz. Ben bu kadar. Admob kodlarini o kufurden itibaren onuda eklemiyorum forumda ucretli ekletirsin.
Ne ısrarı onu ezberlemişsin birde mail ile verirsen güzel olur dedim ac tekrar oku yazdığımı, Konuna o zaman admob aktarılır değil sizin admob hesabınızın kodları eklenir yazacaksın, boş boş konuşuyorsun 10 yıllık bilisimciyim diye artislik yapıyorsun birşey bildiğin yok, apk transferini de iptal et istemiyorum da apknı paramı da helal etmiyorum sana git başkasına bedavaya ver sat naparsan yap seninle uğraşamam daha