Bende 4 yıl önce felan bıraktım ama hiç bi çaba sarf etmem gerekmedi. Genel olarak iradeli bir insan olduğumu düşünüyorum ama herkes bence kafada bitirirse yapabilir.

Bir sabah uyandığımda ben artık içmeyecem dedim su kadar dal kalmıs içiyim bırakıyım felan demedim o anda bıraktım dedim ve bitti sigara olayı suan kokusunu bile alsam rahatsız oluyorum.