Hocam tebrikler. Günde zamanında 3 paket şu aralar 1-1.5 paket sigara içen biriyim. İçmek istemediğimde içmiyorum 1 gün 1 hafta sıkıntım yok ama çoğu zaman içmekten zevk alıyorum bırakmak istemiyorum
Tavsiyelerin neler
bence 1 yıl içmemeyi düşünün o zaman hocam

Bırakınca insan diyor ki nasıl saçma bir şey yapıyordum inanamazsınız