Hocamdan farklı olarak
1.Hesabı da operadan açtım
2. Hiç kullanmadığım Kendi sitemi ve reklam görseli kullandım.
3. Kartım iş bankası
Reklam AKTİF
Şimdi olay mail onayı mi yani ben hiç bir şey anlamadım 🤔
Biraz sonra daha önce reklam çıktığım görsel ve linkle deneme yapacağım...
Bir çok kriteri var bence şu durumda temiz tarayıcı, 0 hesap 0 görsel gibi duruyor