Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır sadece hiç kullanmadıgım zamanın zamanında pin atıp bidaha girmedigim hesaplar var onlarda düşme başladı.
manuel mi pinliyorsunuz? sap pa vs mi özel birşeylermi