Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
api olarak sap bilindigi için sap dedim yoksa api sap olmuş başka bişi olmuş farketmez.

kullandıgınız sistemlerde sorun vardır ozaman bakıp incelemek gerek
sende bir problemvarmı hocam?