Asterik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam PA veya SAP kullanmıyorum ama resimlerde özgürleştirme dahi var
api olarak sap bilindigi için sap dedim yoksa api sap olmuş başka bişi olmuş farketmez.

kullandıgınız sistemlerde sorun vardır ozaman bakıp incelemek gerek