dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Wraith; aynen size katılıyorum ama hangi birinde gezeceğiz. Random konuşmuyoruz öğrenmeye çalışıyoruz sen benim dediğimden başka birşey dememişsin ki
sadece şunu söledigim için ne kadar eğitimci varsa saldırıyor bazan dik olmak mecbur oluyor.
hocam masa üstü yazılımlar mevcut tabi bu yazılımlar hangisi karşılar orasıda var.
masa üstü browserli yazılımlar ile bu sorun aşılabilir.
proxy kullanacaksınız aksi düşünülemez bence yada çok saglam kıvrak zekaya sahip bir yazılımcı olacaksınız.