T500bt kullaniyorum, ses bakimindan guzel fakat uzun kullanimda hatta cok uzun olmayan kullanimda bile 25dk gibi kulagi acitiyor baya
T500BT kullanıyorum bende, ses kalitesi arkadaşın dediği gibi gayet güzel.. Acıtma konusunda başka kulaklıklarda çok yaşadım ama bunda 2 saat kadar aralıksız taktığımı bilirim, acıtmadı. Yapısı ile alakalı olabilir mi ? Üst kulak kepçe kısmı mı acıyor ?