Buradaki olay şu aslında; sen namazı Allah'ın rızasını kazanmak için mi kılıyorsun yoksa cennet ödülü vaadi karşılığında mı? Eğer ikinci seçenekse ki yazdıklarından öyle anlaşılıyor, demek ki cennet ödülü olmasa Allah'ın rızasını kazanmak falan hikaye gibi gözüküyor.

İnsanoğlu ne gariptir, her işinde pazarlığa oturur ve yaptığının karşılığını ister.