Konu
Selam, ben tuba :)
12-05-2020, 02:23:30
#60
ssyazilim
T
eknoloji forumunda bir meşk idim,
U
ğrunda fırtınalara yenildim.
B
üründü aydınlığa artık heryer ,
A
man Tanrım ! Tuba gelmiş meğer. ^^