Hocam özeli aslında pek tavsiye etmiyorum sıkışınca direkt devlete yönlendiriyorlar ama iyi bir özel hastane varsa artık gitmenin vakti gelmedi mi? Sürekli aynı doktora gidiyorsunuz sanırım. Burada ++ doktor olsa dahi yazacaklarınızla bir şey söylemesi mümkün değil. Sağlık en nihayetinde.