Aranızda bunu yaşamış veya bilgisi olan varsa cevaplarsa sevinirim. Kaç defa doktora gitsek de Annemin gözlerinin kapakları şişti ve ağrıları şiddetli bir şekilde devam ediyor. Üzüntü stres oldukça fazla kadında, panik atağı da üst seviye, emara girmesi gerekiyor fakat korkuyor. Elimdem bir şey gelmiyor ve artık çaldıracak derecedeyim. Gittiği doktor sürekli aynı damlayı veriyor ve kullanmasına rağmen hiçbir fayda etmiyor. Lütfen bu konuyu yaşamış veya konu hakkında bilgisi olan yazabilir mi?