Konu
Emlakçıyı Nereye Şikayet Edebilirim
11-05-2020, 23:39:42
#13
xFactoria
Çoğu emlakçı yapıyor bunu maalesef. Ev sahibi cebime 200k girmesini isterim diyor, emlakçı kendi komisyonu + kar 250'ye koyuyor.