bende 11 yıldır emlak ısı yapıyorum bu durumun en buyuk ana sebebı su. " aman kardesım canım kardesım benım evımı bır an evvel sat ben xxx paramı bılırım sen kaca satarsan sat 1 kurus komısyon vermem" yanı sıkayetlık bir yanı yok. ulkemızde ne suclar ıslenıyor kanunda karsılıgı yok maalesef boyle.