Merhabalar;
X firmasından ( ya da kobiden ) bir ürün alarak kendi markamı, ambalajımı basıp satmak istiyorum. Üretici değil, sadece satıcı olacağım.
Bunun için ne tür bir izin belgesi almam gerekiyor? Uğraştıran bir konu mu? Ortalama bütçe vs ne kadargider? Bilgisi olan var mı?

Teşekkürler