Merhaba arkadaşlar uygulamamın geliri sizce çok ama çok düşük değil mi? Sektör: eğitim neyden kaynaklı oluyor acaba? Uygulama yeni 1 hafta oldu yayına girdi. İlk hafta olduğundan dolayı mı istatistikler bu kadar kötü? Lütfen bu konuda tecrübeli olanlar yazsın gerçekten aşırı aşırı kötü bir gelir. Tıklmaya mı veriyor izlenmeye mi belli değil. Admob tıklama para vermiyor mu? Son sorum admobtaki gelirler adsenseye mi ekleniyor?