zaten ödev, sunum, proje şeklinde değil miydi ben mi yanlış biliyorum?
Vizeler o şekildeydi bu gün final ve bütlerin de o şekilde olacağı açıklandı.
üniversiteye giriş sınavları internet üzerinden mi olacak şimdi ?
O konu ayrı sanırım. Bu üniversitelerin final ve bütünleme sınavları.