gazetecibirdost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ad810 jumbo kasaydı yanılmıyorsam. hard case almana gerek yok bence, çok pahalıya gelir.
yo hayır jumbo değil bu arada hard case olmak zorunda değil Önerilere açığım.