Ydincer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncellikle her iki hattın acık olacaktır.
sms olayına gelince zaten size soruyor hangi numaradan sms gönderilsin diye cıkıyor karşınaza secenek olarak.
Sms örnek dedim hocam eğer her ikiside aktif oluyorsa benim için yeterli

Ben istiyorum ki sim1 den biri aradı konuştuk kapattık
5 dakka sonra da sim2 çalacak gibi

Bunu sormamım sebebi bi ara vatan bilgisayarda çalışan biri her ikisini aynı anda kullanamazsın diyordu da kafama takıldı