Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende bişi yok (ki uzun cok uzun zamandır yok)
nerde nasıl yiyorsunuz acaba merak ediyorum
Bi sunucu şişti farklı sunucuya geçtim