Arkadaşlar merhaba,
6.500 liralık bir makineye sahibim,
Windowsumun süresi dolmuş, askıya alıcaklar -3 gündeyim.
Fpste mükemmel bir düşüş yaşıyorum, bunun windowsla alakası oldugunu düşünüyorum, daha önce böyle bir olay başına gelen var mı?