Herkesin bu olaya benzer olayları vardır. İnatla kaliteyi düşüyor. 5 sene ya, 5 sene sonra kim bağlatacak Türk Telekom u, bütün genç nesil türk telekomdan nefret ediyor. Kablonet, Turkcell, milleni, turknet, vs birileri var belli sayıda memnun olan. Ama 1 kişi yok türk Telekom da. Kendilerini bitiriyorlar haberleri yok. Turkcell ve Türksat alt yapısı her yerde yok ama hızlı getiriyorlar. Emin değilim daha fazla kişi Türk Telekom kullanmaya devam eder mi gerçekten çok garip saçma bir oluşum Türk Telekom. Kapatılsa da rahatlasak 😂